سری پیامک جدید درباره ایرانسل
 
 
 
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : پنج شنبه 21 خرداد 1394برچسب:,

ناموسا چ وضشه......ایرانسل شورشو در اورده.... ش 2000 رو 2200 میگری ،بعد برات 1800 میمونه....... #والااااااااااااااااا من اعتراض دارم

اس ام اس جدید ایرانسل

♡♤♧رفتم دفتر همراه اول سیم کارت جدید بگیرم:♧♤♡ ○°ایرانسل پیام داده:°○ ...گسافت آشغال عوضی خیانت کار ... ¡¡¡دیگه واسه من تموم شدی¡¡¡

پیامک در مورد شارژ ایرانسل

ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﻣﯿﺪﻭﻧﺴﺘﯿﻦ ﺑﻠﺒﻞ ﺍﻧﮕﻠﯿﺴﯽ ﺻﺤﺒﺖ ﻣﯿﮑﻨﻪ؟؟؟؟؟ . . . . . . . . . . ﻣﻨﻢ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﺴﺘﻢ ﺍﻣﺮﻭز ایرانسل پﯿﺎﻡ ﺩﺍﺩﻩ ﮐﻪ ﺍﮔﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﯾﻦ ﻣﺜﻞ ﺑﻠﺒﻞ ﺍﻧﮕﻠﯿﺴﯽ ﺻﺤﺒﺖ ﮐﻨﯿﺪ ﻋﺪﺩ ۱ﺭﺍ 2071 ﺍﺭﺳﺎﻝ ﮐﻨﯿﺪ!!! ﻣﻨﻢ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﻣﺘﻮﺟﻪ ﺷﺪﻡ

جملات در مورد ایرانسل

میزنم به نابودی کسی که بهش اس میدادم .... تو بغل یکی دیگه می خوند . .. حذفش می کرد می گفت ایرانسل .. میزنم سلامتی دلم که همیشه کنار کشید تا بقیه خوش باشن منی که به خاطر یه خواسته دور انداخته شدم سلامتی دلم که تنهاس .......

خرید شارژ ایرانسل

*شارژ جدید* شارژ رایگان ایرانسل*جــدیــــد* بمناسبت عید باسیم کارت بدون شارژم میشه فقط کافیه کد 11853895 رو بفرست به 7108



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب‌ها: